duminică, 16 septembrie 2007

Cheile Rasnoavei - Creasta Generalului.

Traseul: Cheile Rasnoavei - 2lc Creasta Generalului
Dificultate: 3B
Echipa : Gabi, Adi
Data : 16.Septembrie.2007

Am parcurs trei lungimi de coarda care reprezinta oficial doua lungimi de coarda din Creasta Generalului, prima lungime din cate am inteles se cam evita pentru ca este prea aproape, dar pentru ca a fost o premiera pentru amandoi s-a decis sa facem regrupare si acolo. Pentru mine a fost prima catarare iar Gabi a fost prima data cap de coarda.
Exista mai multe intrari in traseu si mai toate incep de pe marginea raului. Traseul este foarte bine pitonat.


Se vede in departare releul Costila



Nu prea am facut poze, bine ca am facut cateva poze la inceput.



Mancam ceva inainte de traseu.

Sa urcam, Gabi cap de coarda.

La soare era acceptabil ca temperatura, dar cand il filam pe Gabi am fost de fiecare data la umbra si imi degerau mainile.

Era ca urcatul pe scara, stanca era foarte buna si cu multe prize.

A II-a regrupare pentru noi. Am tras de timp admirand peisajul si alpinistii din diverse trasee.



Aici se afla cea mai mare instalatie de bungee-jumping din Europa (150 m cadere in gol)











Era ca o intersectie pentru alpinisti, sus, jos, stanga, dreapta, erau peste tot.







A III-a regrupare se face pe o brana micuta cam de 40 cm latime. Aici am stat, am admirat privelestea si apoi am hotarat sa facem rapel pana la a II-a regrupare si sa ne retragem, destul pentru prima incercare.



Imi place sa fac rapel.

De la A II-a regrupare se poate descatara lejer pana la o poteca care duce apoi la sosea.










In fiecare zi imi promit ca o sa mai merg la catarat sper sa nu dureze foarte mult.

Multumesc Gabi,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu